קייטרינג על האש כשר למהדרין

מתכננים אירוע ומחפשים קייטרינג על האש כשר למהדרין? הגעתם למקום הנכון!! חברת "קייטרינג בשרים" מציע לכם את הדיל הטוב ביותר לאירועי על האש. בקייטרינג בשרים תקבלו לא רק גרילמן מקצועי אלא את כל השירות קומפלט לאירוע על האש במקום אחד. אתם לא תצטרכו לעשות כלום, רק לדאוג למקום עם שולחנות וכיסאות, לבחור את התפריט ולשלוח אלינו, מרגע זה סיימתם את העבודה, ואנחנו דואגים לכל מה שצריך.

חברת "קייטרינג בשרים" מקבוצת "יהלום הפקות" החברה המובילה בישראל לשירות קייטרינג לאירועים, מעניקה לכם שירות מלא לאירוע שלכם. תפריט עשיר הכולל סלטים טריים לצד פיתות פרנות ולאפות, מנות פתיחה לנשנוש קל, פלטות בשרים על האש לצד תוספות מעולות, קינוחים מפנקים לסיום מתוק, ושתיה קרה חופשית לאורך כל האירוע, בנוסף תקבלו חבילת שירות קומפלט הכוללת מפות בד וכלים מהודרים, וכמובן צוות מלצרים שיעשו עבורכם הכל מא עד ת'.

התקשרו כבר עכשיו 055-938-4118
או שלחו ווטצאפ - 
ה"ווצטאפ של בשרים"

קייטרינג על האש כשר למהדרין | קייטרינג בשרים

קישורים נפוצים
מסוקרנים לראות את התפריטים והמחירים שלנו? תפריטי אירועים
רוצים לראות תמונות מהאירועים האחרונים? גלריה בשרים
המלצות חמות של לקוחות קודמים? המלצות לקוחות

מחפשים אוכל מוכן לחג כשר למהדרין? הזמינו עכשיו מקייטרינג יהלום. בקייטרינג יהלום תוכלו להזמין שירות קייטרינג עד הבית, באריזות ומגשי אלומיניום, כך שכל שנותר לכם הוא לחמם ואתם מוכנים לחג. יש כיף מזה?

קייטרינג על האש כשר למהדרין 

בקייטרינג בשרים אתם נהנים מכל היתרונות במקום אחד. 

  • איכות מעולה - אתם תרגישו את האיכות בכל פרמטר. חומרי הגלם הטריים, ותהליכי הבישול הקפדניים, בניהולו המקצועי של השף יוסי אוחנה, יורגשו היטב אצל האורחים שלכם
  • כשרות מהודרת - קייטרינג על האש כשר למהדרין. עם קייטרינג בשרים כולם יוכלו להשתתף באירוע שלכם. תפריט האירועים מיצור במטבח בהשגת הבד"צ, וכל הבשרים לאירועי על האש בכשרות מהודרת של בד"צ הרב מחפוד / בד"צ בית יוסף. 
  • שירות מצוין - אנחנו אוהבים את מה שאנחנו עושים, ולכן אנחנו מעניקים את מלוא תשומת הלב הן ללקוחות שלנו והן לאורחים שלהם. השירות שלנו מתחיל ממנהל השירות האישי שלנו שילווה אתם מהשיחה הראשונה ועד לסיומו המוצלח של האירוע. והשירות שלנו ממשיך עם צוות המלצרים האדיבים והמנוסים שלנו שיעשו עבורכם הכול בחיוך ובאדיבות
  • מחיר משתלם - את כל הטוב הזה תוכלו לקבל במחירים משתלמים במיוחד, החל מ120 ש"ח למנה בלבד כולל חבילת השירות וגרילמן מקצועי

קייטרינג בשרים - חוויה ישראלית

רוצים אירוע כיף? חוויה מפנקת? הזמינו עכשיו קייטרינג על האש כשר למהדרין כולל שירות שלא של קייטרינג בשרים. הצוותים שלנו ידאגו לכם לאירוע שמח, וחוויה מפנקת, כזו שלא תרצו לשכוח. אנחנו נעשה הכול!! שהחוויה שלכם תהיה מושלמת!! כדי שהחוויה שלכם תהיה מושלמת, אתם צריכים חברה מקצועית שתעניק לכם ראש שקט, תפריט משובח שהאורחים שלכם לא יפסיקו לפרגן, ושירות אדיב שיגרום לכם להיות על גג העולם.