על האש בבית הלקוח

מתכננים אירועי בבית, ומחפשים שירות קייטרינג על האש בבית הלקוח? הגעתם למקום הנכון!! חברת "בשרים" בעלת ניסיון רב בהפקת אירועי על האש בבית, בשטח פתוח ובכל מקום בו תבחרו לחגוג את האירוע שלכם. אין כמו לארח בבית, ועם שירות קייטרינג על האש זה יכול להיות ממש "וואו". אז מה צריך לדעת לקראת האירוע שלכם בבית? 

אם אתם מתכננים אירוע ל30 איש ומעלה, תוכלו להזמין את השירות של קייטרינג בשרים לאירוע גריל ישראלי איכותי טעים ומפנק כולל שירות מלא. מה זה אומר? זה אומר שהצוות שלנו יגיע אליכם לבית כשעתיים לפני המוזמנים, ויארגן את המקום לקראת האירוע. את השולחנות נערוך עם מפות בד וכלים מהודרים, נגיש לחמים חמים וסלטים טריים לצד מנות פתיחה לנשנוש קל.. 

במקביל, נדליק את המנגלים, ונכין לכם בשרים משובחים בגריל פחמים, בתיבולים מדויקים בטוב טעם, נגיש לכם פלטות עשירות של בשר על האש לצד תוספות חמות וטעימות, ונסיים בקינוחים מתוקים לסיום מתוק של האירוע. 

התקשרו כבר עכשיו 055-938-4118
או שלחו ווטצאפ - 
ה"ווצטאפ של בשרים"

קייטרינג על האש בבית הלקוח | הגרילמנים קייטרינג גריל ישראלי

קישורים נפוצים
מסוקרנים לראות את התפריטים והמחירים שלנו? תפריטי אירועים
רוצים לראות תמונות מהאירועים האחרונים? גלריה בשרים
המלצות חמות של לקוחות קודמים? המלצות בשרים

מה כלול בשירות על האש בבית הלקוח?

השירות של קייטרינג בשרים כולל לא רק את תפריט הבשרים, אלא גם שתייה קרה חופשית, פינת קפה ותה בטעמים, ושירות מלצרים מלא לעריכת השולחנות, הגשה במרכז השולחן, ופינוי כללי של האירוע. המחיר כולל את שירות הגרילמן, והציוד של המנגל והפחמים. כך שכל שנותר לכם הוא פשוט לצפות מן הצד וליהנות מהחוויה הכיפית שמתרחשת בבית שלכם  

מה צריך להכין לקייטרינג על האש בבית?

מה עוד חשוב לדעת? מומלץ לוודאות שהבית שלכם יכול לאכלס את כמות המוזמנים שלכם. בחישוב המקום צריך לזכור לחשב לא רק את גודל השולחנות והכיסאות עצמם, אלא גם מרווחים מסוימים שתהיה אפשרות למוזמנים ולמלצרים לעבור בין השולחנות. אם יש לכם חצר או גינה גדולה, אך עדיין לא מספיקה לכל המוזמנים, תוכלו לפצל בין השולחנות, כשחלק יישבו בגינה וחלק יישבו בבית. 

הגרילמנים שלנו מגיעים עם כל האנרגיות הטובות לאירועי בשר מפנקים, אנחנו נדאג שאתם תהיו הכי מרוצים בעולם, מהאיכות, מהשירות ומהאווירה הטובה באירוע שלכם. לשירות קייטרינג על האש בבית הלקוח הזמינו את קייטרינג בשרים ותיהנו מחוויית אירוח מושלמת