קייטרינג ברביקיו גריל אירועים

מתכננים אירוע, ומחפשים שירות קייטרינג ברביקיו גריל אירועים? הגעתם למקום הנכון!! אנחנו בחברת "קייטרינג בשרים" בעלי ניסיון רב בהפקת אירועי ברביקיו בכל רחבי הארץ. עם קייטרינג בשרים אתם לא צריכים לדאוג (כמעט) לשום דבר. אצלנו תקבלו שירות קומפלט המאפשר לכם להמשיך בשגרת חייכם ולהגיע לאירוע כמו כמו קינגים. אז מה אנחנו מציעים לכם?

התקשרו כבר עכשיו 055-938-4118
או שלחו ווטצאפ - 
ה"ווצטאפ של בשרים"

קייטרינג ברביקיו גריל אירועים | קייטרינג בשרים

קישורים נפוצים
מסוקרנים לראות את התפריטים והמחירים שלנו? תפריטי אירועים
רוצים לראות תמונות מהאירועים האחרונים? גלריה בשרים
המלצות חמות של לקוחות קודמים? המלצות לקוחות

תפריטי קייטרינג ברביקיו גריל אירועים

בקייטרינג בשרים תוכלו למצוא 2 תפריטים לאירועים. תפריט גריל קלאסי, ותפריט גריל דגים. התפריטים כוללים שירות מלא, הגשה לשולחנות, ותפעול מלא

  • תפריט גריל קלאסי - 150 ש"ח למנה. מתאים לרוב ככל האירועים, וכולל את כל מה שצריך לאירוע מושלם. לחם הבית לצד 8 סוגי סלטים, מנת פתיחה, פלטות בשרים הכוללים 4 סוגי בשרים על הגריל לצד תוספות חמות, קינוחים מפנקים, שתיה חמה וקרה חופשית לאורך כל האירוע. 
  • תפריט גריל דגים - 150 ש"ח למנה. הוא תפריט ייחודי שלנו, ומתאים לאירועים מיוחדים ובלתי נשכחים. לחם הבית לצד 8 סוגי סלטים, נשנושים, דג שלם בגריל על מצע חסה ופלחי לימון לצד תוספות, קינוחים מפנקים, שתיה חמה וקרה, כולל בירה קרה בדליי קרח בכל שולחן.

השירות שלנו כולל לא רק את תפריט האוכל אלא גם את כל השירות מסביבה, החל מהמשלוח ועד לעריכת השולחנות עם מפות בד, צלחות עץ מתכלות, סכו"ם מהודר, וצוות מלצרים שיעשו בשבילכם הכול, כשעתיים לפני תחילת האירוע ועד לסיומו המוצלח של האירוע. המחיר כולל את השכרת הציוד של המנגל והפחמים, ושירות הגרלימן שלנו. כל שנותר לכם הוא ליהנות מההצגה שתתרחש מול עיניכם.

חווית גריל ישראלית בלתי נשכחת

אין כמו קייטרינג ברביקיו וגריל לאירועים, ליהנות מחוויה של אוכל מפנק, טעים, וממכר. האסתטיקה של ההגשה, עם שירות מעולה של המלצרים שלנו הופכים את האירוע שלכם לחוויה כיפית ומהנה הן לכם והן לאורחים שלכם. אתם תיהנו ממחמאות בלתי פוסקות ואנחנו נהנה מעוד לרוח מרוצה שימליץ עלינו הלאה. לשירות קייטרינג ברביקיו גריל אירועים צרו קשר עכשיו עם קייטרינג בשרים, ותיהנו גם אתם מחוויה בלתי נשכחת