קייטרינג לבת מצווה בבית

כשאנחנו מחפשים חברת קייטרינג לבת מצווה בבית, אנחנו מגלים כמו כל דבר שאנחנו מחפשים בגוגל או במנועי חיפוש אחרים, שקשה מאוד לדעת במי לבחור. יש מספר חברות המציעות שירותי קייטרינג לבת מצווה בבית, בנוסף, לא כל חברות הקייטרינג מעניקות שירות זהה. כך שקשה מאוד לנסות להשוות או להגיע לכלל החלטה רק על פי שוטטות ברשת. זה נכון בכל תחום אבל במיוחד בתחום כמו אוכל. כאן חשוב לנו מאוד לשים לב להרבה מאוד פרמטרים:

פרמטרים חשובים בבחירת קייטרינג לבת מצווה בבית

כשאנחנו באים לבחור חברת קייטרינג לבת מצווה בבית, כמו גם בכל מקום אחר, חשוב לבדוק לא רק את המחיר של המנה, או אם התאריך פנוי או לא, אלו כמובן השאלות הראשונות שנשאל בכל קייטרינג, אבל יש עוד כל כך הרבה נקודות חשובות שכדאי לשים לב אליהם, על מנת שלא תצאו בעוגמת נפש מהאירוע. סיכמנו עבורכם את הנקודות החשובות והנה הם לפניכם: 

התקשרו כבר עכשיו 055-938-4118
או שלחו ווטצאפ - 
ה"ווצטאפ של בשרים"

קייטרינג לבת מצווה בבית | קייטרינג בשרים

קישורים נפוצים
מסוקרנים לראות את התפריטים והמחירים שלנו? תפריטי אירועים
רוצים לראות תמונות מהאירועים האחרונים? גלריה בשרים
המלצות חמות של לקוחות קודמים? המלצות לקוחות

  • איכות הקייטרינג – מה האיכות של המנות? זה אומר איכות חומרי הגלם, רמת הניקיון וההיגיינה במטבח, רמת הידע של צוות הטבחים בבישול בכמויות גדולות כך שכל המנות ייצאו אחידות, בצורה בטעם ובמראה, וכמובן סגנון הבישול, שימוש בתבלינים איכותיים, כך שהאוכל יהיה טעים לכל האורחים שלנו.
  • שירות  בנוסף, חשוב לנו לבדוק את הצוותים הנוספים שפועלים בתחום. איך שירות הלקוחות של החברה? האם שירות הלקוחות קשוב לשאלות שלנו? האם התשובות מספקות אותנו? ומה עם צוות הלוגיסטיקה? האם החברה עומדת בלוח הזמנים והאוכל מגיע בזמן?
  • פתרונות -  כדאי ומומלץ גם לשאול: האם הקייטרינג מספק אמצעי חימום? (במידה ואין במקום) כך שהמנות יוגשו לאורחים ברמת טמפרטורה גבוהה כמו שבוודאי הייתם רוצים. האם השתייה מגיעה קרה? מתי צוות המלצרים צפוי להגיע למקום? האם המלצרים מחזירים את המקום לקדמותו?

הדרך הקלה לאירוע מכובד ומוצלח כמו שחלמתם

כל אלו שאלות חשובות, כי כאשר תקבלו את התשובות תבינו את ההבדלים בין חברות הקייטרינג במגדל העמק ובמי כדאי לכם לבחור. בקייטרינג בשרים עורכים הפקת לקחים מדי שבוע, כדי ללטש כל הזמן את השירות לרמת הדיוק הגבוהה ביותר. החל מצוות הטבחים שעובר השתלמויות, ממשיך בצוות הניקיון שעובר ריענון כל שבוע על מנת להבטיח היגיינה הרמטית של כל המרכיבים במטבח, וכמובן הצוותים שפועלים מול לקוחותינו.

כשתדברו עם שירות הלקוחות שלנו כבר תרגישו בהבדל. ההקשבה, הסבלנות, המענה לכל שאלה, והפתרון לכל בעיה, אלו לא דברים שמובנים מאליהם, אנחנו שמחים להוביל בשירות לקוחות מצוין לטובת לקוחותינו. אנחנו רוצים שהלקוחות ירגישו שהם החשובים ביותר מבחינתנו, ולכן אנחנו משקיעים המון מחשבה בתכנון האירועים, בעמידה בלוח זמנים, במלצרים אדיבים ומנוסים, ובהפקת אירועים מכובדים.צריכים עזרה בבחירת התפריט המתאים לכם? שירות הלקוחות שלנו לשירותכם:

התקשרו כבר עכשיו 055-938-4118
או שלחו ווטצאפ - 
ה"ווצטאפ של בשרים"

קייטרינג בשרי לאירועים 

כאשר אנחנו צריכים להתכונן לקראת סעודה למספר גדול של אנשים ומחפשים שירותי קייטרינג במגדל העמק, חשוב מאוד לבחור בקייטרינג בשרי לאירועים כמו קייטרינג בשרים, שיפנק את האורחים שלכם במנות משובחות, בטעמים מיוחדים, ובשירות יוצא מן הכלל. כל מי שהזמין כבר יודע, לאירוע מכובד מזמינים רק את קייטרינג בשרים. 

כל היתרונות של חברת קייטרינג לאירועים מכובדים באירוע שלכם. תשומת הלב שלנו. צוות המטבח בניהול השף ששון משקיעים תשומת לב לכל הזמנה, חתונה של 500 איש, אירוסין של 100 איש או אפילו מסיבה של 50 משתתפים, יקבלו את אותה תשומת לב, ודיוק בכל הפרטים. ככה זה בקייטרינג בשרים.

הדיוק כי אנו מקפידים על שימוש בחומרי גלם איכותיים בלבד, על תיבול מדויק, על רמת בישול מוקפדת, ולא פחות חשוב, על היגיינה וניקיון ברמה הגבוהה ביותר. אתם כבר יודעים, ככה זה בקייטרינג בשרים

זה לא רק תשומת הלב והדיוק, זו גם החוויה אם אתם חוגגים אירוע במגדל העמק או בסביבה וכל מה שרציתם זה רק להזמין קייטרינג לבת מצווה בבית שיגיע עד אליכם, הגעתם למקום הנכון. כי אצלנו תיהנו מכל העולמות, גם אוכל משובח ברמה גבוהה, וגם ההזמנה תגיע עד אליכם, כך שלא תצטרכו לבזבז את זמנכם על איסוף ההזמנה. ההזמנה תגיע אליכם ארוזה בצורה אסתטית, במגשי אלומיניום, כך שתוכלו לחמם בקלות, ובסיום השימוש פשוט לזרוק את כל הכלים לאשפה. חשבנו עליכם מההתחלה ועד הסוף.