קייטרינג לבר מצווה בבית כנסת

בימים אלו יותר מתמיד, האופציה הראשונה והמועדפת ביותר לחגיגת בר מצווה, לערוך את החגיגה בבית, ולהזמין קייטרינג לבר מצווה בבית כנסת, כך תוכלו לחגוג עם בני המשפחה הקרובים, וליהנות מחגיגת בר מצווה מושלמת. על מה חשוב לשים לב בבחירת קייטרינג לבר מצווה בבית כנסת?

כשאתם חוגגים בר מצווה באולם אירועים אתם לא דואגים לכלום, סומכים על האולם שידאג להכול. כשאתם מזמינים קייטרינג לבר מצווה בבית אתם צריכים לדאוג למקום מרווח לחגיגה. שולחנו כיסאות מפות כלים ואולי גם לשתייה. אם אתם רוצים לחסוך מעצמכם כמה שיותר משימות תוכלו להזמין מאיתנו שירות מלא הכולל מפות בד בגוונים שונים ממש כמו באולמות האירועים, כלי פורצלן או כלים חד פעמיים מהודרים. תוכלו להזמין כל מה שבא לכם, שתיה מוגזת וקלה, בר לשתייה חמה, בר קינוחים מתוקים, בר פתיחה הכולל פלטות ירקות רטבים, טוגנים (פסטלים, סיגרים קוסקוס צ'יפס ועוד..).
צעד אחד קדימה, אם חשבתם לחגוג בבית וחסרים לכם שולחנות וכיסאות, אל דאגה. אנחנו נדאג לשולחנות וכיסאות לפי הדרישה שלכם. תוכלו לחגוג בבית או בגינה, ברחבת הכניסה או בחנייה. אנחנו יודעים ליצור את אווירת האירוע (כמעט) בכל מקום.  

התקשרו כבר עכשיו 055-938-4118
או שלחו ווטצאפ - 
ה"ווצטאפ של בשרים"

קייטרינג לבר מצווה בבית כנסת | קייטרינג בשרים

קישורים נפוצים
מסוקרנים לראות את התפריטים והמחירים שלנו? תפריטי אירועים
רוצים לראות תמונות מהאירועים האחרונים? גלריה בשרים
המלצות חמות של לקוחות קודמים? המלצות בשרים

קייטרינג לבר מצווה בבית כנסת שיעניק לכם שירות מלא

  • כשאתם בוחרים קייטרינג לבר מצווה בבית, חשוב לשים לב לשילוב ולגיוון הנכון בין המנות. הנכון הוא לשלב במנות העיקריות בין עוף לבשר בקר, ובין סגנונות בישול שונים, כמו גריל בתנור, צלי קדרה, או צלי על האש. גם בבחירת הסלטים והתוספות חשוב לשים לב לפיזור ולגיוון בין סוגי הסלטים. גם מבושלים וגם חיים גם ממרחים וגם חמוצים. אם צריך, תזמינו סלט נוסף או שניים, כדי שיהיה לכם מכל טוב על השולחן.
    לעיתים, אנחנו בוחרים תפריט לפי מה שנראה לנו, או לפי מה שאנחנו אוהבים. כדאי להתייעץ עם הקייטרינג שמעניק לכם שירות לבר מצווה בבית, אם התפריט שבניתם מומלץ לסוג אירוע שכזה. תמיד יהיה לו מה להאיר (בא'..) את עיניכם. אחרי הכול, אתם משקיעים הרבה מאוד באירוע, וכדאי שהתוצאה תהיה הטובה ביותר עבורכם.
  • טיפ חשוב מאוד מהניסיון העשיר שלנו: כשאתם בוחרים להזמין קייטרינג לבר מצווה בבית, אל תשכחו שהאוכל הוא לא האלמנט היחידי באירוע, יש טוענים שהוא החשוב ביותר, אך הוא לא היחיד. חשוב מאוד לדאוג למוזיקה שתנעים לכם את האירוע. לא חייבים להזמין די ג'יי יקר במיוחד, ניתן להשכיר באופן עצמאי מערכת הגברה ולהכין סטים של שירים ונעימות.
    סגנון המוזיקה לבר המצווה: בשלב הראשון בו האורחים מגיעים לביתכם, תישמע נעימה רגועה ושלווה, ולאחר מכן ניתן להעלות את רמת הווליום וסגנון השירים לשירים מקפיצים ושמחים יותר, כשההמלצה היא לתת את השיא כ-15 דקות לריקודים, כשלאחריהם תוגש המנה העיקרית. תרשו לי לגלות לכם סוד מקצועי, כשהמוזיקה יוצרת אווירה שמחה וכיפית, האוכל מקבל משמעות נוספת, והאוכל נהיה הרבה יותר טעים. (קל יותר להסביר זאת הפוך, כשהאווירה תקועה, גם האוכל המעולה ביותר, מרגיש  כאילו נתקע בגרון..). וכמובן שאם האווירה זורמת, תמשיכו עם המוזיקה הקצבית עד לסיום האירוע.

קייטרינג יוקרתי לאירוע מושלם

אם אתם רוצים קייטרינג יוקרתי ומכובד, תבחרו בקייטרינג בשרים - קייטרינג לבר מצווה בבית כנסת או באולם, או בכל מקום שתבחרו עם מגוון הכלים והאפשרויות העומדות לפניכם, אין לנו ספק שתיהנו מתוצאה מושלמת לאירוע שלא יישכח,