קייטרינג לאירועים קטנים מומלצים

אם אתם חוגגים אירוע קטן בביתכם, אתם בוודאי מחפשים קייטרינג לאירועים קטנים מומלצים, בין אם זה יום הולדת לבן משפחה, או מסיבת גיבוש של החברים, כדאי מאוד שתשימו לב לפרטים הבאים, שישדרגו לכם את החגיגה בכמה רמות. הנקודות הללו ישפכו לכם קצת אור על נקודות חשובות התכנון האירוע. כמו בכל תחום, כדאי לקבל טיפים שישדרגו לכם את האירוע, וכך תסיימו את האירוע בסיפוק וגאווה, ולא חלילה בעוגמת נפש.

קייטרינג לאירועים קטנים מומלצים | קייטרינג בשרים

קישורים נפוצים
מסוקרנים לראות את התפריטים והמחירים שלנו? תפריטי אירועים
רוצים לראות תמונות מהאירועים האחרונים? גלריה בשרים
המלצות חמות של לקוחות קודמים? המלצות לקוחות

קייטרינג "בשרים" - קייטרינג לאירועים קטנים מומלצים

  • איך לבחור קייטרינג לאירועים קטנים?
    לא כל קייטרינג מתאים לאירועים קטנים, יש חברות קייטרינג שפועלות על פול ווליום, וההתייחסות תהיה בהתאם. בחברות קייטרינג שפועלות על כמויות גדולות וזולות, תהיו בטוחים שככל שההזמנה שלכם גדולה יותר, כך תקבלו יותר יחס ותשומת לב. אם ההזמנה שלכם היא 40-50 מנות, אתם עלולים להרגיש שעושים לכם טובה, שבכלל קיבלו ממכם הזמנה ושדואגים לכם.. בקייטרינג מכובד תהיו בטוחים שתקבלו יחס ותשומת לב זהה בכל גודל הזמנה. אצלנו המינימום להזמנה 30 מנות, אבל גם אם יש לכם אירוע קטן מ30 איש, אל תהססו ליצור איתנו קשר, יתכן ויש לנו פתרון מצוין עבורכם.
    אם אתה כלקוח או את כלקוחה, רוצים לדעת שעשיתם את הבחירה הנכונה ביותר, שמקשיבים לכם, שבאים לקראתכם, כדאי לכם למצוא חברת קייטרינג שפועלת במסגרת קייטרינג לאירועים קטנים. בקייטרינג בשרים תחוו חוויית שירות יוצאת דופן, גמישות לצרכים שלכם, והתאמה מלאה לסגנון האירוע שלכם.
  • איך לבחור תפריט לאירוע קטן?
    כשאתם מזמינים תפריט לאירוע לאירועים קטנים מומלץ להיות ממוקדים, ולא להתפזר מידי. אם באירוע של 50 איש ומעלה, מקובל להזמין 3 סוגי מנות עיקריות, כדי שכל אחד יוכל לבחור את מה שהוא אוהב, באירוע של 40 איש כדאי לבחור 2 סוגים של מנות ולא יותר. הסיבה לכך פשוטה, אם הזמנתם מספר קטן של מנות מכל סוג, רוב הסיכויים שיהיו כאלו שיעדיפו סוג מסוים ופשוט לא יישאר, כי המנות הספציפיות הללו כבר נלקחו. לסיכום, בהזמנת קייטרינג לאירועים קטנים, הזמינו לא יותר מ- 2 סוגים של מנות עיקריות, המתאימות לרוב האורחים שלכם, וכך כולם ייהנו.
  • על מה חשוב לשים לב בבחירת קייטרינג?
    נסו להיזכר בפעם האחרונה שהזמנתם קייטרינג לאירוע קטן, איך המשלוח של האוכל הגיע, האם הכול היה סגור בצורה הרמטית? האם המשלוח הגיע בצורה נקיה ואסתטית?
    אם הזמנתם שירות מלצרים (אצלנו תוכלו להזמין שירות מלצרים גם לאירוע קטן. המלצר יערוך לכם את השולחנות, יגיש את האוכל בהגשה מרכזית, ויארגן לכם את המקום בסיום האירוע. פינוק לא יקר לאנשים מפונקים.. דברו איתנו אם גם אתם רוצים להתפנק) איך היה השירות של המלצר? האם הוא היה אדיב מקצועי ושם לב לכל הפרטים הקטנים?

קייטרינג לאירועים קטנים 

יש המון המון פרטים קטנים שמייצרים את האווירה הכללית. זה מתחיל בחיוך של הצוות, המקצועיות הבלתי מתפשרת, הרצון הבלי נגמר לשביעות רצון מקסימלית של הלקוח. לא סתם קייטרינג "בשרים" מנצח בכל תחרות בקייטרינג לאירועים קטנים מומלצים, כי אנחנו קופצים כל הזמן מעמדת נותן השירות לעמדת הלקוח. מה חשוב ללקוח? מה יגרום לו להרגיש טוב? זה לא רק שנכין אוכל מצוין וזהו. הלקוח רוצה גם חווית שירות, וגם שנמצא לו פתרונות יצירתיים לבעיות השונות שעלולות להיווצר לפני ותוך כדי האירוע. כאן תוכלו לראות כמה דוגמאות לפתרונות שלנו לאירועים קטנים, אצלנו תרגישו בנוח לבקש כל בקשה, מוזרה ככל שתהיה.. אנחנו כאן כדי שתאתגרו אותנו. צרו קשר כבר עכשיו והבטיחו את האירוע שלכם